CIKGU AZRIN BIN AB. MAJID
Selasa, 10 Januari 2012
Komrad Bertopeng Profesor


"Saya tak faham macam mana orang ini boleh bergelar profesor. Jadi selepas berbalah, saya pun malas cakap banyak, saya tahu inilah mahkamah AUKU yang saya tidak pernah mengiktirafnya, (dan) saya digantung selama 3 semester," katanya. (Adam Adli Abdul Halim)

1. Mereka 'membesar' hingga mendapat jawatan profesor kerana menyokong AUKU dan mengampu pemerintah.
2. Mereka berjiwa hamba dan komrad bertopeng pendidik.
3. Profesor yang tidak sehaluan pun tidak dipertahankan, inikan pula mahasiswa yang dianggap sebagai budak sekolah.
4. 'Generasi Adam Adli' adalah generasi cerdik pandai bertakwa akan membebaskan umat yang 'dilembukan' oleh penolong firaun moden ini!
5. Guru Suluh Budiman! Ilmu Punca Kemajuan! Islam Untuk Semua!
posted by Cikgu Azrin Ab. Majid @ Selasa, Januari 10, 2012  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
semangatku, perjuanganku

SAYA YANG BERNAMA AZRIN BIN AB. MAJID

Name: Cikgu Azrin Ab. Majid
Home: Jasin, Melaka, Malaysia
About Me: AJK Lajnah Pendidikan PAS Pusat, Naib Yang Di-Pertua PAS Kawasan Jasin, Naib Yang Di-Pertua PIBG S.K. Sri Lanang, Kg. Kelubi, Jasin.
See my complete profile

ARTIKEL LALU

BAHAN KHAZANAH

HARGAILAH MASA

BLOGGERS MELAKA

BILANGAN PENGUNJUNG BERMULA 18 FEBRUARI 2009

DESIGN BY

Blogger Templates

BLOGGER