CIKGU AZRIN BIN AB. MAJID
Ahad, 24 April 2011
PAS KAWASAN JASIN PUNYA PEMIMPIN BARU
Dipetik dari Al-Chabaui
Ahad, 24 April 2011

JASIN 24 APRIL - PAS Kawasan Jasin telah memilih pimpinan baru dalam mesyuarat agung peringkat kawasan yang diadakan pada 23 April 2011(semalam). Mereka yang dipilih oleh perwakilan cawangan ialah Yang Dipertua Ustaz Kamarudin Hj Sedik yang juga bekas Ketua Pemuda PAS Negeri Melaka, Timbalan Yang Dipertua Tn Hj Yuhaizad bin Abdullah sementara Naib Yang Dipertua ialah Saudara Azrin bin Ab. Majid yang juga Ketua Pengarah PASTI Malaysia. Majlis yang diadakan di Kompleks PAS Jasin (KOMPAJ) itu dihadiri oleh perwakilan daripada 30 cawangan di seluruh kawasan Jasin.

Sementara itu Bekas YDP sesi lalu Mejar(B) Hj Jasme bin Tompang dalam kenyataannya kepada paschabau.net merakamkan ucapan tahniah kepada mereka yang telah diamanah memegang jawatan tersebut. Beliau juga berharap pimpinan yang baru akan lebih berdaya maju apatah lagi mereka dari kalangan orang muda yang punya banyak idea,tenaga yang kuat serta diterima oleh semua pihak.

Pimpinan di peringkat jawatankuasa kerja juga dibarisi oleh pimpinan baru dan punya visi dan misi untuk memajukan PAS Kawasan Jasin. Diharapkan pimpinan baru di peringkat Kawasan Jasin kali ini akan lebih matang,lebih berketerampilan dan berkeupayaan unrtuk memberi saingan kepada parti politik lain khususnya UMNO dan Barisan Nasional.




(Dari kiri Tn Hj Yuhaizad b. Abdullah TYDP yang juga bekas calon PAS Merlimau,tengah Ustaz Kamarudin Hj Sedik YDP,sementara sebelah kanan Sdr Azrin b Ab Majid NYDP )


Barisan pimpinan PAS Kawasan Jasin yang baru. Dari sebelah belakang(kiri) Hjh Siti Khadijah,Adnan b. Abu,Zakaria Hitam,Hj Shamsudin Ali,Hamzan, Amir Samad,Jamaludin Dali,Hjh Shopiah Ahmad,Hadapan dari kiri Hj Ismail Latif, Zaili M.Imbiah,Hj Yuhaizad Abdullah,Ust Kamarudin Sedik, Azrin b Ab. Majid, Abd Hannan Abd Ghani dan Hj Sepian Senin.
posted by Cikgu Azrin Ab. Majid @ Ahad, April 24, 2011  
2 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
semangatku, perjuanganku

SAYA YANG BERNAMA AZRIN BIN AB. MAJID

Name: Cikgu Azrin Ab. Majid
Home: Jasin, Melaka, Malaysia
About Me: AJK Lajnah Pendidikan PAS Pusat, Naib Yang Di-Pertua PAS Kawasan Jasin, Naib Yang Di-Pertua PIBG S.K. Sri Lanang, Kg. Kelubi, Jasin.
See my complete profile

ARTIKEL LALU

BAHAN KHAZANAH

HARGAILAH MASA

BLOGGERS MELAKA

BILANGAN PENGUNJUNG BERMULA 18 FEBRUARI 2009

DESIGN BY

Blogger Templates

BLOGGER